dimarts, 30 de juny del 2009

4. Dia 25 de març

Avui hem anat d’excursió a Groningen, la veritat es que el temps no ens ha acompanyat, tota l’estona plovia i feia molt de fred. Primer vam veure la universitat que semblava un palau, després un museu de vaixells, i després vam tenir “free time”, es a dir, temps lliure. Però el que mai oblidaré d’aquest dia es quan per la nit tornàvem cap a casa jo i la Lisa, la meva partner, em va portar a una espècie de llac petitet on vaig poder veure totes les cases de la ciutat reflectides, la lluna i els estels. Va ser simplement inoblidable! No canviaria aquesta experiència pa res del món. Això si després per tornar a casa hem vaig traga casi mitja hora amb bici a tota velocitat, vaig acabar petada. M’hagués agradat que molta gent hagués pogut gaudir del paisatge! NO VULL MARXAR D’ALMERE.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada